SPOŁECZNOŚĆ FANÓW FILMÓW ANIMOWANYCH

Forum o filmach wyłącznie animowanych


#1 2011-03-19 19:08:11

 Carmina

Szefowa

Skąd: Biłgoraj
Zarejestrowany: 2011-03-11
Posty: 554
Punktów :   

Szkoła...

Ta, temat niekoniecznie przyjemny, ale....do jakich szkół uczęszczacie?

Ja po ukończeniu "Oxfordu" (młodzi nazywają tak u nas jedną szkołę ) jestem studentką 3-go roku pedagogiki na humanistycznym wydziale Lubelskiej Szkoły Wyższej w Rykach (filia w Biłgoraju) a co lepsze, naprzeciwko, zaraz nieopodal mam filię UMCSu

Offline

 

#2 2011-03-19 23:44:08

Hale

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-03-13
Posty: 89
Punktów :   

Re: Szkoła...

Zaraz mi tu wyjadą, że wszyscy coś kreatywnego studiują -,-

A więc uczęszczam do jednej z 3 klas gimnazjum, do której moge wyznać na pw XDD.
Moje gimnazjum nie jest profilowane [a takowe w Chorzowie się zdarzają], więc jestem po prostu na ogólnym ^^
Wybieram się do technikum fotograficznego w Katowicach, lecz szczerze powiedziawszy przerasta mnie dojazd, więc wszystko jeszcze się rozwinie, a ja ewentualnie [lub jakbym się też nie dostała tam] mam upatrzony profil informatyczny w pewnym liceum ^^

Offline

 

#3 2011-03-21 01:07:48

 AmyJusta

Moderator

5933785
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Zarejestrowany: 2011-03-17
Posty: 317
Punktów :   
WWW

Re: Szkoła...

Oj Halciu, co z tym dojazdem, przecież, nie ma tam, jakiegoś tragicznego połączenia